Gyakran Ismételt Kérdések

Mit tegyek ha fáj a fogam?

Fájós fog esetén minél korábban érdemes szakembert felkeresni a fájdalom okának megszüntetésére. Az ok általában fogszuvasodás, de okozhatja gyulladás és fognyaki kopás is. Ha segítségre van szüksége, akkor hívja a +36 30/797-4325 telefonszámon rendelőnket és mi fogadjuk Önt amennyire hamar csak lehetséges.

Mit tegyek ha érzékeny a fogam?

A fogak érzékenysége árulkodó jel, amely legtöbbször hidegre, melegre, édesre vagy sósra jelentkezik. A külső inger hatására hirtelen fájdalmat érzünk a fogunkban, ami nem múlik el rövid időn belül. Ennek az érzékenységnek hátterében állhat a fogzománc kopása, amely sokszor a nem megfelelő fogmosási technika következménye. Kezelésére kipróbálhat erre a célra kifejlesztett fogkrémeket. Ha ez nem segítene, a fogra speciális lakkréteg felvivésével vagy töméssel a probléma legtöbbször orvosolható.

Mit tegyek ha ráharapásra érzékenyek a fogaim?

Ennek az érzékenységnek a kiváltó oka valószínűleg a fog gyökerét borító gyökérhártya gyulladása. A gyulladás az esetek többségében gyökérkezeléssel orvosolható.

Mit tegyek ha hiányzik egy vagy több fogam?

Sokan úgy gondolják, hogy a hiányzó fogaknak kizárólag esztétikai jelentőségük van, ezért a hátsó rágófogak pótlása nem is fontos. A foghiány azonban akár komoly egészségügyi problémát is okozhat. A fogak pótlására többféle kíméletes megoldás is rendelkezésre áll. Bővebb információ érdekében látogasson el egy ingyenes konzultációra rendelőnkbe.

Mit tegyek ha vérzik az ínyem?

A vérző ínyre a legtöbbször, mint banális problémára gondolunk, pedig a háttérben komolyabb problémák is meghúzódhatnak, melyek akár a fog elvesztéséhez is vezethetnek. Érdemes tehát mihamarabb utána járni a fogínyvérzés eredendő problémájának. Sokszor csupán egy teljes dentálhigéniai kezelés orvosolja a problémát, de előfordul, hogy további kezelésekre is szükség lehet.

Mit tegyek ha problémám van a bölcsességfogammal?

A bölcsességfogak sok esetben okoznak kellemetlenséget. Azok szabálytalan formája, vagy helyzete a fogak torlódásához vezet, míg esetleges gyulladásuk nagyon kellemetlen fájdalmat idéz elő. A legjobb dolog, amit tehetünk, hogy mihamarabb megszabadulunk tőlük. Konzultáljon szakorvosunkkal.

Mit tegyek ha szabálytalanul állnak a fogaim?

A szabálytalanul álló fogak kezelésére a legalkalmasabb a fogszabályozás, amely ma már nagy biztonsággal elvégezhető akár felnőtt korban is. Manapság már többféle fogszabályzó készülék közül választhat. Bővebb információ céljából jöjjön el hozzánk egy ingyenes konzultációra.